![]() |
Specjalista ds. administrowania nauką mgr Agata Płusa |
Zakres obowiązków:
- Rejestracja oraz przypisywanie punktacji publikacji naukowych pracowników naukowo-dydaktycznych oraz studentów studiów doktoranckich WEiF UwB.
- Przygotowywanie zestawień publikacji na potrzeby Dziekana, kierowników jednostek oraz pracowników naukowo-dydaktycznych WEiF.
Przygotowywanie zestawień i dokumentacji związanych z parametryzacją WEiF. - Udział w pracach zespołu przygotowującego raport samooceny związany z akredytacją poszczególnych kierunków na WEiF.
- Sporządzanie raportów i analiz statystycznych na potrzeby Dziekana WEiF - podawanie danych statystycznych z podziałem na jednostki oraz rodzaj publikacji do BST.
- Przygotowywanie rankingów aktywności publikacyjnej pracowników naukowo-dydaktycznych WEiF na potrzeby Rektora UwB.
- Przygotowywanie danych statystycznych z podziałem na rodzaj publikacji na potrzeby Rektora UwB.
- Rejestrowanie w systemie POL-index danych bibliograficznych artykułów publikowanych w wydziałowym czasopiśmie OPTIMUM.
- Sporządzanie raportów cytowalności w oparciu o bazę Web of Science, Google Scholar (Publish or Perish) oraz Scopus.
- Rejestracja projektów i grantów naukowo-badawczych składanych i realizowanych przez pracowników naukowo-dydaktycznych WEiF.
- Rejestracja uczestnictwa pracowników WEiF w konferencjach naukowych.
- Wprowadzanie danych o konferencjach organizowanych przez WEiF do systemu POL-on.
- Obsługa administracyjna kart osiągnięć pracowników naukowo-dydaktycznych WEiF.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dziekana.