![]() |
Administrator budynku Dorota Ostaszewska |
Zakres obowiązków:
- Utrzymanie porządku i czystości na terenie budynku i terenu Wydziału Ekonomii i Zarządzania.
- Organizowanie, nadzór i koordynowanie prac pracowników obsługi i portierni:
- opracowanie zakresu obowiązków i czynności podległym pracownikom,
- sporządzanie harmonogramu pracy,wystawianie miesięcznej karty ewidencji czasu pracy podległym pracownikom,
- sporządzanie planów urlopów,
- organizowanie zastępstw na czas urlopów i zwolnień lekarskich.
- Prowadzenie przeglądów inwentarskich i ksiąg inwentarzowych majątku jednostki, cechowanie majątku, zgłaszanie do likwidacji zbędnego wyposażenia, sporządzanie protokołów likwidacyjnych.
- Realizacja decyzji Władz Wydziału dotyczących użyczania majątku, wynajmu pomieszczeń wraz z ich wyposażeniem na rzecz podmiotów zewnętrznych.
- Dbałość o właściwy wygląd budynku, konserwację urządzeń wentylacyjnych, kominowych węzłów ciepłowniczych, systemów alarmowych oraz o właściwe oznaczenie dróg ewakuacyjnych.
- Uczestniczenie w komisja odbioru remontów i przeglądów gwarancyjnych.
- Zapoznaje pracowników z przepisami BHP i PPOŻ, dba o ich przestrzeganie.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Władze Dziekańskie.